Klientské centrum - informační a objednávací linka

+420 974 801 801

Po - Čt: 8:00 - 16:00

Pá: 8:00 - 12:00


Graf


Informační linka

V jakých případech volat na informační linku?

  • Pokud máte všeobecný dotaz k imigračním záležitostem.

  • Pokud nevíte, jaké jsou náležitosti žádosti.

  • Pokud si nejste jisti, jak postupovat v pobytových záležitostech, nebo na které pracoviště se obrátit.

 

 

Objednávací linka

V jakých případech volat na objednávací linku?

  • Objednávací linka slouží k objednání klientů na vybraná pracoviště Odboru azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra. 

 

 

E-mailové dotazy

 pobyty@mvcr.cz

Tento e-mail slouží k obecným dotazům týkajících se imigračních a pobytových záležitostí. Neposkytujeme přes něj informace ke konkrétním řízením či osobám.

V jakých případech psát na e-mail?

  • Nevíte si rady s náležitostmi žádosti o povolení k pobytu či oznámení změny.

  • Máte obecný dotaz k povolení k pobytu nad 90 dnů na území ČR.

  • Máte dotaz k chodu pracovišť OAMP.

Vaše dotazy můžete zaslat i v anglickém jazyce. Upozorňujeme, že na e-maily bez vyplněného předmětu nereagujeme.

 

Projekt Klientské centrum pro poskytování informací cizincům je financován v rámci národního programu Azylového, migračního a integračního fondu a rozpočtu Ministerstva vnitra České republiky.